Huoltopyyntö

Pyrimme aina tekemään huollot ja korjaukset mahdollisimman nopealla aikataululla, mutta joskus huolto voi kestää pidempään riippuen varaosien saatavuudesta (2-4 viikkoa ). Jos huolto ei ole takuun piirissä, lähetämme sinulle kustannusarvion ennen kuin aloitamme huoltotoimenpiteet. Jos et hyväksy kustannusarviota, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme kiinteän hinnan tuotteen tarkastamisesta + takaisinlähetyskulut. Lähetä tuotteen mukana kaikki mukana tulleet lisälaitteet (esim. laturi).

Huoltopyynnön tekeminen

  1. Täytä kaikki pyydetyt tiedot lomakkeen kenttiin.
  2. Odota huoltoneuvojamme vastausta (lähetys- ja pakkausohjeet).
  3. Jos korjaus ei kuulu takuun piiriin, saat kustannusarvion / maksutiedot sähköpostitse.
  4. Kun tuote on korjattu, se palautetaan antamaasi osoitteeseen.
  5. Turhista palautuksista veloitamme 70€ käsittelymaksun. Turhaksi palautukseksi luetaan mm. tuotteen tai sen osan tavanomainen kuluminen, tuotteen vääränlainen käsittely, kosteusvaurio, käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönti. Lue takuuehdot täältä.

Täytä huoltolomakkeen kentät ja lähetä lomake

Etu- ja sukunimi
Katuosoite, postinumero ja paikkakunta
pv.kk.vvvv / ostokuitin numero
Mikä tuote on kyseessä?
Tuotteen sarjanumero? (Minimotors löytyy pohjasta)
Kuvaile lyhyesti.
Kuvaile tarkasti ja lyhyesti, mikä tuotteessa on vikana.
e-scoot on sitoutunut suojelemaan ja kunnioittamaan yksityisyyttäsi. Käsittelemme kaikkia tietojasi tietoturvallisesti ja henkilötietosuojalakien mukaisesti. Tietosuojaselosteestamme näet, mitä tietoja tallennamme ja kuinka käsittelemme ja hyödynnämme niitä.